Jaarlijkse statutaire Algemene Vergadering - 2010

14.30 uur: jaarlijkse statutaire Algemene Vergadering van onze Kring.

15 uur: lezing waarin de heer Jo HAAZEN, stadsbeiaardier en directeur van de Koninklijke Beiaardschool "Jef Denyn", stilstaat bij het leven van de eminente Mechelse beiaardier Staf Nees, die 45 jaar geleden overleed en wiens laatste leerling hij was, aangevuld met een schets van de evolutie van beiaardspel en beiaardonderricht tijdens de voorbije 500 jaar.

16 uur: aankondiging van het programma "500 jaar Beiaard", door dhr. Michel LERICHE, secretaris van de Koninklijke Vereniging voor Toren en Beiaard "Jef Denyn" en coördinator van het symposium.

Voor de leden van de Kring geeft het Bestuur vervolgens van 16.15 uur tot 18 uur een receptie in de kelder van Huize Michiels, Korenmarkt 6 (met bijzondere dank aan medelid Luc Michiels voor zijn gastvrijheid).

zat, 30/01/2010
14.30 uur
Congres- en erfgoedcentrum Lamot, Van Beethovenstraat, 2800 Mechelen
Koninklijke Beiaardschool "Jef Denyn"