28ste Internationale Antiquarenbeurs

Het Mechels antiquariaat van Isabelle Garcia is al 28 jaar lang de drijvende kracht achter de Internationale antiquarenbeurs in Mechelen. Zoals de voorbije jaren vindt de editie van 2019 plaats in het Cultuurcentrum (Minderbroedersgang) op:

vrijdag 6 december van 14u tot 20u
zaterdag 7 december van 11u tot 18u
zondag 8 december van 11u tot 17u.

Net als in het verleden verdient de Internationale Antiquarenbeurs uw extra aandacht! Standhouders uit binnen- en buitenland (Nederland, Duitsland en Spanje) brengen hun uitgebreid en divers aanbod aan boeken en antiquaren voor drie dagen naar Mechelen. Een must voor elke liefhebber en verzamelaar die houdt van de geur van oude boeken en prenten.

Op zaterdag 7 december tussen 11u en 13u is er een gratis expertise van boeken!

Traditioneel verleent de Kring zijn medewerking aan de Antiquarenbeurs. Vandaar ook dat de inkom voor de leden, al even traditioneel, gratis is op vertoon van dit nummer van het Mededelingenblad.

Zie voor meer info: http://www.antiquarenbeurs-mechelen.com/ .
Volg ook de Facebook-pagina ‘Bookfair Mechelen’

vri, 06/12/2019