Lid worden?

Geïnteresseerd in de rijke geschiedenis van Mechelen? Word dan lid van de de Koninklijke Kring voor Oudheidkunde, Letteren en Kunst van Mechelen!

Het lidmaatschap bedraagt vanaf 2024:

• een gewoon lid: 35 euro
  • een inwonend lid: 8 euro (geen recht op het Mededelingenblad noch de Handelingen)
  • een student: 15 euro (voltijds studerend onder de 26 jaar)
  • een instelling: 40  euro (inclusief portokosten voor het binnenland)

Het lidmaatschap geeft recht op:

• vier Mededelingenbladen, waarin de activiteiten van de Kring aangekondigd worden naast allerlei Mechelse wetenswaardigheden;
  • een exemplaar van de Handelingen, het verzorgd uitgegeven jaarboek vol wetenschappelijke bijdragen.

U kan zich aanmelden via het contactformulier en  het gepast lidgeld overmaken op het rekeningnummer:

IBAN: BE98 9792 1727 9193

BIC: ARSPBE22

uiteraard met vermelding van 'lidgeld KKOLKM'.

Uw naam, voornaam, eventueel uw academische titel en functie nemen wij op in de ledenlijst van de Handelingen, samen met uw adres, tenzij u meedeelt dat u dit niet zou wensen. Op deze website wordt enkel uw naam opgenomen in de lijst van de nieuwe leden.