Bezoek aan Contour Biënnale 8

Geleide wandeling doorheen het parcours van Contour 8 in Mechelen, het kunstproject rond het bewegend beeld.
Wij wandelen met een gids langs de hoogtepunten van Contour Biënnale 8. Voor ons als Mechelaars en leden van de Kring is de geleide wandeling tegelijk een weerzien met het plaatselijk erfgoed en een confrontatie van de statige monumenten met onze indringende beeldcultuur.
Contour toont in deze achtste editie hedendaagse kunst tegen de achtergrond van het 400 jaar oude verleden van de Grote Raad in het kader van "Op.Recht.Mechelen".
We komen samen aan het Cultuurcentrum en bezoeken De Garage en het Schepenhuis. Wij bekijken daarna enkele andere hoogtepunten (De Zalm, Hof van Savoye, De Clippel, ....) op het parcours.

Samenkomst in het Cultuurcentrum, Minderbroedersgang 5 om 14.00 uur stipt.
Het aantal deelnemers is beperkt. Schriftelijke inschrijving en betaling vooraf is noodzakelijk.

Inschrijven kan tot en met donderdag 27 april door een mail te sturen naar oudheidkundigekringmechelen@gmail.com.

Kostprijs = 12,00 euro per persoon (voor toegangsticket en gids).
Gelieve voor vrijdag 28 april te betalen op rekeningnummer
BE98 9792 1727 9193 (BIC ARSPBE22)
op naam van KKOLKM, 2800 Mechelen, met vermelding ‘Contour’.

zat, 06/05/2017
14u30 tot 16u30
Cultuurcentrum, Minderbroedersgang 5
met de steun van de stad Mechelen