Medegedeeld: 16de Laureatenconcert in de Stadsschouwburg

Ons medelid Mr. Frank Coel, ook Voorzitter van het Willemsfonds-Mechelen, nodigt geïnteresseerde leden van onze Kring uit voor het bijwonen van het 16de Laureatenconcert.

De wedstrijd van de afdeling van het Willemsfonds Mechelen voor verdienstelijke leerlingen van het Stedelijk Conservatorium wordt afgesloten met een concert. Bij die gelegenheid worden eveneens de prijswinnaars van “De Vrienden van het Conservatorium” gehuldigd.

Tijdens het concert wordt een selectie geboden van uitvoeringen door Laura De Smedt (dwarsfluit), Reindert Spanhove (saxofoon, klassiek), Trees Eykens (melodisch slagwerk), Gerald Gheysens (piano), Nele Pauwels (solozang), Gert Velghe (cello), Dieter Vaganée (saxofoon, jazz en lichte muziek), Lauren De Meyer (piano en dans, klassiek), Julie Pierrart (jazzdans) en Jessy De Vos (woord).

Na afloop van het concert wordt een receptie aangeboden met streekbieren van de Mechelse brouwerij “Het Anker”.

Wanneer: zaterdag 16 oktober 2010 om 20 uur (deuren 19.30 uur).
Waar: Stadsschouwburg, Keizerstraat te Mechelen.

Kaarten zijn op eenvoudig verzoek te bekomen bij Mr. Frank Coel, Voorzitter W.F.-Mechelen: frank.coel@telenet.be of 015/41.76.36.

zat, 16/10/2010
Stadsschouwburg aan de Keizerstraat, 2800 Mechelen.